adad

love much & live well with munchkin

Tuesday, July 27, 2010

Queen Control




yeahhh, setelah menggunakan semua tenaga yg ada untuk memujuk myotherhalf bg password dia, finally, I GOT IT. bukannya aper, cuma ingin mempublishkan sesuatu yang mmg da lama tersimpan.. benda ni tiada kaitan ngn ape2 n sape2 cuma kebenaran yg mmg ramai xtahu. (dah la xtau, ckap gebangnya, mcm tau plak pasal hidup aku n myotherhalf. dush dush!!)





since the day i became suleiman's other half, mmg ramai yg kata dia kena queen control ngn aku. xksah la yang kata tu, kawan, member, geng, gu or what. yang pastinyanya memang KATA!



:.Mr.Mama.:
:.Takut Bini.:
:.muka mcm perogol tp dalam hati ader taman.:
:.ikut cakap awek, xjantan lansung.:
.......n so on


tp korang xpernah tahu, betul ker mtotherhalf takut kt aku? takut kehilangan aku mungkin, tp takut kat ak, mmg TAK MUNGKIN !! ak hormat dia sebagai org yang paling rapat ngn ak, luahkan ape ak xpuas hati, mnangis, bergelak..semua dgn dia..

mungkin cara aku bergurau or layan myotherhalf dpn public mnyebabkan org slah faham, but the truth is, tlg lah, hidop kitaorg, hanya ada kitaorg sbgai victims, witness n judge! so, please dont ever judge us!

kalau korang still nk mngutuk myotherhalf,sorry to say la, aku tgk korang pom, ttp xberjaya ngn hidop, pelajaran, n percintaan! soo,, KEEP TALKING LOSER!!


kerana kami akan terus BAHAGIA!!


posted by suleiman shah's otherhalf :)

1 comment:

Mysara Ab Rahman said...

xpe..pedulikan apa org nak kta..
yg pntg kta tau apa yg kta buat..
mulut org xbleh dtutup...